Tuesday, July 28, 2009

Masakan Tradisi Asli Johor

Salam dan Selamat sejahtera,

Di sini I berbesarhati ingin promote Produk Masakan Tradisi Johor Asli seperti Pechal, Asam Pedas, Mee Bandung Muar, Soto, Nasi Briyani Darat, Nasi Kurzi Johor, Laksa Johor dan Mee Rebus. Ianya bukan sekadar produk masakan yang biasa tetapi produk masakan ini mempunyai rasa yang asli dapat memenuhi citarasa anda tidak kira bangsa atau keturunan. Harganya tidak mahal. Hidangan untuk 8-10 orang.. Memandangkan produk ini x ada di jual di kedai/supermarket I sebagai pengedar hendak meng uar2kan tentang produk ini kepada para pengguna.. jika nak order untuk hidangan bersama keluarga di hujung minggu ini, bolehlah order..

Delivery usah risau.. I akan deliver @ yr doorstep. Jika sekitar KL I boleh hantar during lunch hr. Itu pun kalau sempat.. Kalau tidak sempat kebiasaan delivery hari Sabtu. Kalau luar kawasan kebiasaanya I akan poskan sahaja provided postage cover by customer. Setiap pembelian RM50 ke atas PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA!!! [bagi penghantaran by HAND]. Minimum order mesti melebihi 10 pek each bagi pes mee bandung, pes pechal, pes asam pedas [campur2 pun boleh]. Bagi Nasi Briyani/Kurzi minimum order mesti le 5 pek each. Baru lepas duit minyak dan toll kalau area Shah Alam/ Puchong/Putrajaya/Kajang/Bangi dan kawasan yang sewaktu dengannya. Kalau area KL x kisah berapa nak order pun boleh..tapi jgn la oder 1 pek je kemudian suruh I hantar x patut le kan.. walau apapun tiada paksaan…..untuk urusan penghantaran dapat dilakukan.. U kena lah bagi full address dan nyatakan produk apa yang U nak… payment bank-in saja.. kalau by POST.. kalau by HAND COD..

Jika kawan2 inginkan khidmat catering, PAKNGAH FOOD juga ada menyediakan pakej2 catering bagi majlis perkahwinan, majlis rasmi, pejabat atau apa sahaja. Pakej2 ada di nyatakan dalam pamplet yang di sertakan ini..Untuk catering pejabat/rumah min pax adalah 40 keatas manakala majlis perkahwinan 1000 pax keatas.. Jika ada kawan2 yang berminat Alhamdulillah...Untuk order produk masakan boleh lah ctc direct dgn I, ctc No ada di pamplet yang di sertakan ini … di email fiqa96@hotmail.com atau shidayea@gmail.com.

Berikut adalah senarai produk dan harga bagi rujukan saudara/i. Harga yang tertera adalah untuk hidangan 8-10 orang.

Produk

Price

Price


RM

[S/M’sia]

RM

[Sbh/Srk]

Asam Pedas Johor

7.50

8.50

Pecal

8.00

9.00

Mee Bandung Muar

8.50

9.50

Nasi Kurzi Johor

29.00

37.00

Nasi Briyani

29.00

37.00

Soto Muar

10.00

12.50




Pamplet No.1

Pamplet No.2

No comments: