Sunday, January 18, 2009

Selamat Tahun Baru Cina 2009 (Happy Chinese New Year 2009)

Gambar ini saya ambil ketika membeli-belah di Pasar Raya
Farley, Tempat Letak Kereta, Jalan Salim, Sibu. Kelihatan kombinasi tanglung
kecil yang banyak untuk membentuk sebiji tanglung gergasi di gelanggang tempat letak kereta.

Bersama ini saya ingin ucapan "Selamat Tahun Baru Cina 2009" &
Selamat Bercuti kepada pengunjung setia 'blog' saya.
Ampun maaf dipinta
sekiranya ada terlanjur kata/ tersinggung perasaan siapa-siapa sama
ada secara langsung atau tidak langsung maka sila maafkan saya.

2 comments:

dyra said...

wah cantiknya tanglung2 tu pakcik.
btw, saya dah tukar blog address.pakcik sekarang kena pergi ke address ni for my blog :

irassilentshout.blogspot.com

renovation sikit.hehehehe.c u there...

Toh Chee Leong's Collections said...

Tahniah di atas cita rasa blog baru. Tahun baru azam baru. Sila benarkan saya untuk membuat blogger link dengan http://irassilentshout.blogspot.com.